jueves, 11 de diciembre de 2008

POESIA DE NADAL

Ara ha arribat Nadal,
i enguany, fa molt de fred
haurem d'estrenyer es culet
i estujar es pardal.

Es betlem el farà en Ramon
En Kuman es pastel,
en Sampa es fotra fins i tot es mantel
i tots ets altres un bon jamon!

Un any nou encetarem
esperem que no mos agafi sa caguera
sinó haurèm d'anar baix sa figuera
i junts m'ho la pelarem

A Rock's mos engatarem
i més d'un l'agafarà
i después de potar
amb moltes dones ho farem

Molt guapos mos vestirem,
es tanga vermell haurem de comprar
colqun es sostens també s'ha de penjar
i es vespre es "xubasquero" mos posarem

I ja per acabar vus volem recomenar
que si un bon Nadal voleu tenir
a nen Xifo heu de seguir
segur que a un bon puesto vos menarà


Bon Nadal i feliç Any Nou per enguany i d'aqui 5 anys!

ETS ALPITRANYUS

8 comentarios:

Anónimo dijo...

A s'ermita vaig anar
i un bon rotlo vaig trobar
4 kilos desclatasangs vaig agafar
i sa dona mels va cuinar

Anónimo dijo...

ruegau voltrus que teniu caixals,
jo de moment nomes duc poals
que jesus sendugui tots es mals
perque tots es joves son iguals

Anónimo dijo...

Ep va be hi ha talent!
ja que jo soc molt valent
i encara que bufi es vent
a xupi seguesc vinguent

Anónimo dijo...

Jo també vus desig alegria
perque no es Nadal cada dia
i si felicitau a sa tia
vus donaré una bona sindria

Anónimo dijo...

No hace falta decir nada más!

Anónimo dijo...

desig bon nadal de son sivineta
ja que som akell que la te molt neta
i quan veig madona es posa dreta
i ho feim darrera sa paret seca

Anónimo dijo...

fuera fuera fuera
tu no tienes ritmo!

Anónimo dijo...

Si conseguis penetrarmela, dejo mi local para hacer el gusano

Música