domingo, 23 de noviembre de 2008

A veure si actualitzam més!


Bones, aquets dies hem posat una altre enquesta anticrisis així que votau i en Zapatero mos ha dit que enviesim es presi a la Moncloa i l'aprovaria... i si funciona el fara ministre.

I si teniu propostes de enquestes mos ho deis i la farem.

Sa foto: Consisteix en pujar prest a sa plaça dia 24 i dir, tornam a sa 3era i ses canyes, baixar, guaitar a rock's i veure que no hi ha ningu i dir: Bé, feim una pomada i mon anam.
Entrar i que un en demani 4, i dir pag jo. I que un esa coloqui en piramide... despues seguir i seguir fins que te gastes més de 20 € en 20min, acabes ben torrat i surts i robes trompetes, i pitus des gitanus... i finalment estas 1h sense enrecordate de res.
L'any qui ve mus proposam fer uns quants pisos més.

I res, mus espera una setmana dura de examens casi per tothom i per disabte ja vurem que feim, sa questió es engatase per llevar tensions.

Adeu!!! Besos per tothom ETS ALPITRANYUS

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo m'hen vaig, no no! Jo m'hen vaig!!

Anónimo dijo...

No erÉ feo...ErÉz Diferente!!

Anónimo dijo...

Hem descobert material alcoholic & begudes disponiles per es cuc, aixi que ham de trobar un puesto JA!

Anónimo dijo...

Ei tius, colqu ha dit Cook!!??

Foo avui festa Ciutadella no puc més, dema cova i mes festa

Anónimo dijo...

Alpitranyus Salut, je voudrais inviter le président Ramon votre don à une réunion très importante en France pour discuter de la G-20, de ne pas digueis Zapatero et la visite d'un hôpital qui vous IA échec

Anónimo dijo...

ei sisi ei sisi 1, 2.. 1, 2, 3.. sisi eii provant provant.. sisi ei sisi 1, 2, 1, 2 sisi....

Anónimo dijo...

Vayanse vesuts, va-yan-se!!
Ets Alpitranyus van bien!

Anónimo dijo...

Ezpañoles! os hablo desde el cielo para deziros en un ultimo grito:


Tetas!! Unas, Grandes i Libres

Viva las Tetas

Anónimo dijo...

Estamos....trabajando en ello!!!!

Anónimo dijo...

Zizoooooooou...Yo no!!

Música